woensdag 9 februari 2011

Vandaag lekker wezen shoppen !

Vandaag eindelijk de kans om is even te gaan kijken bij de Hobbystunter in Ridderkerk. En ooooh wat een onwijs leuke winkel is dat zeg ! Super gezellig en heerlijke spullen. Dus eerst even op ons gemak rond gekeken. Want te zien was er genoeg .... 1 ding wist ik zeker .. een scor pal die moest en zou ik hebben, had op de website gezien dat ze die op voorraad hadden dus daar ging ik voor ! en .. en ... en ... voor Magnola stempels .. oooh heaven !!! was ik daar nu aangekomen ??? Ja dit moet er toch zeker wel in de buurt komen. Eindelijk een Edwin en nog een Tilda oooh en eentje van hun saampjes ja ook zo leuk ! ... Inkt .. ja inkt moeten we ook hebben ... (hebben we nog echt niet hoor *bloos bloos*) Al met al een hele leuke ochtend. Nog even gekletst .. alle Valentijn inzendingen bekeken. En toen weer opweg naar huis. Doen we snel nog een keer !

een fotootje van mijn aankopen (sorry gemaakt met mijn telefoon ;-) )

Nu aan de creaties misschien kan ik straks al iets laten zien ;)

Groetjessss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten