woensdag 23 februari 2011

Rood, Blauw en Wit

Tja toen ik dat zag ... dacht ik .. ooh die kleuren gebruik ik haast zelden bij elkaar. Leuk die challenges doe je eens iets anders dan je normaal doet ;-) .. Normaal zou ik eigenlijk gelijk naar de roze en paarse tinten kijken. Maar nu moest het wel anders. Met deze kaart ga ik meedoen aan de volgende challenges : Sweet Stampin Challenge Blog en aan Crazy 4 Challenges daar moest je een die gebruiken. Op de kaart heb ik een ronde die voor de cuttlebug gebruikt :) en dan nu de kaart : 
Tja mijn scanner besloot het even iets anders te doen vandaag :( Hopelijk wil die volgende keer gewoon meewerken. Hopelijk kunnen jullie de kaart gewoon zien ... Afdruk van magnolia heb ik ingekleurd met Distress inkt en met de die uitgesneden.

Groetjesssss



2 opmerkingen:

  1. Hi Cindy, I love your CAS card, it really shows off the lovely image. Thanks for playing along with our Sweet Stampin challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Cindy :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen