zaterdag 12 februari 2011

Doosjes ... Doosjes ... Doosjes ...

Ojee een nieuwe verslaving .. eindelijk was er even tijd om creatief bezig te zijn. Denk dat mensen om mij heen nu denken dat ik toch echt nodig eens in therapie moet ... Het enige wat er namelijk op tafel en rond om mij heen stond waren doosjes .. kleine doosjes .. grote doosjes .. mini pizza doosjes ... exploderende doosjes .. tja met andere woorden ik ben verslaafd aan mijn nieuwe Scor-Pal oooh wat kun je daar leuke dingen mee doen :) uhhh ja tot nu toe alleen nog maar doosjes .. hahahahaha .. Dus lieve familieleden, vrienden, kennissen en andere dierbaren .. Kijk niet raar op als ik een doosje met iets erin meeneem als ik langs kom ;-)

Ter illustratie een fotootje (sorry wederom met telefoon genomen en net niet genoeg licht)

Ze moeten alleen nog afgewerkt worden .. maar dat komt morgen of een andere keer wel nu eerst even iets anders doen en de doosjes even weg zetten ;-) 
Okidokie tot de volgende keer .. met of zonder doosjes ;-)
Groetjesssss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten