maandag 7 februari 2011

Tja en dan .....

Dan besteed je een heleboel tijd aan de lay-out van je blog. Dus komen de creaties even op een zijspoor te liggen. Ik pak ze zeker weer op hoor ... geen zorgen ;-)
Alleen vandaag kwam het er niet van. Vandaag was ik dwalende in Blogs land. Wat kom je dan een leuke dingen tegen zeg ! Blinkies ?1? Lay-outs ?!? Buttons ?!? Blog Candies ?!?
Allemaal zo leuk en tja dan moet je toch even van alles en nog wat uitzoeken. Plaatje hier ... Plaatje daar ... Sjabloon veranderen .. ooh yuck wat heb ik nu gedaan ??? ... Gelukkig kon ik het allemaal weer veranderen ... Misschien is het soms beter als je nog niet zo druk bezocht wordt ... als je eens wist hoevaak ik vandaag van lay-out veranderd ben ... hahahaha .. Maar goed deze is wel even leuk .. zal vast nog wel een keer veranderen ooh ja daar ben ik wel zeker van. En dan de Candies .. en de challenges .. Kan ik echt gewoon overal aan meedoen ??? Ik merk het vanzelf wel ... heb er een aantal in mijn sidebar geplaatst vandaag. En nu maar hopen dat daar nog iets leuks uitkomt *wink* Nu zo maar weer gaan dromen over alle mooie creaties die ik vandaag ook gezien heb ... *zucht* wat een mooie dingen kom je dan tegen zeg ! Oooh en wat zag ik ook ... al twee volgers "Welkom" enne kunnen er nog veel meer bij hoor ;-) Okidokie dit was het weer voor nu ... Graag tot de volgende keer !!

Groetjesssss

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mee doet aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14 februari gezellig met ons mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natasja .. ja ik zal zeker na 14 februari komen kijken ! Wat leuk mijn eerste reactie op mijn blog ! dank je :)

    BeantwoordenVerwijderen