donderdag 17 februari 2011

Eerste inzending voor challenges

Nou ik ga me er ook aanwagen .. en wel met deze kaart ... Voor de eerste keer ingekleurd met Distress inkt. En moet zeggen werkt wel erg mooi. Alleen soms blijven de kleuren wel een beetje flets :( .. Misschien als iemand een tip heeft ? .. Geef hem even door .. hou me erg aanbevolen :) Met deze kaart wilde ik graag meedoen aan de volgende challenges : Crazy 4 Challenges en Cupcake Craft Challenges
Hoop dat ik alles goed heb begrepen hahahaha We zien wel alle eerste keren zijn moeilijk en spannend :)





Dit was het weer even voor deze keer !!!
Groetjessssss

3 opmerkingen:

  1. Gorgeous card, not sure how you've incorporated the hearts. Thanks for playing at Cupcake this week. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you :) The hearts are in the background. Hearts with wings :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You know I was looking and looking at the hearts last night and I couldn't see it. That'll teach me for staying up too late when I'm tired. I've looked this morning and see them straightaway! xxx

    BeantwoordenVerwijderen