zondag 6 februari 2011

Aller eerste blog bericht ooit !

WOW eindelijk heb ik er ook eentje !!! een blog wel te verstaan ;-) Tja en nu .. nu moeten we natuurlijk wel wat schrijven. Ik wilde in dit blog het gaan hebben en laten zien van mijn toekomstige creaties. Ben namelijk gek op kaarten maken met stempels en dan de Magnolia's zulke lieverds !

Verder heb ik ook nog andere hobbies. Daarvan zullen er ook soms ook wel iets van voorbij komen. Tja en verder misschien ook nog wel wat ditjes en datjes. Het is toch een beetje uitproberen met van alles en nog wat. Ik hoop dat lekker gezellig wordt. Na het volgen van een heleboel andere blogs, dacht ik ja wil ik ook en meedoen met uitdagingen. Okidokie dit was het voor nu hopelijk tot snel !!!

Groetjesssss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten